Fun Weekend

fun weekend

        Hey Guys
So back in Nigeria now doing my Bar1 and abuja is fun for now 🙂
So I missed everyone, I have been super busy trying to settle down in law school and it’s been hard and classes and presentation have already started and I am like omg! I need a break already LOL! 
Oh well I am sorry I have been away and I’ll try to post a lot now. I took these pictures in June after Final year exams and project and I intended to use them for the blog but I never did and now I am back finally…and I will post all the pictures I have been hoarding.
So I passed through Accra before Naija and my friends and I decided to chill :D, we actually toured accra lol I am such a weirdo because I spent 4years in Ghana and I never actually went to places and explored, well I tried now.
we went to aqua safari and well…hmm… we left really early because it started raining and we couldn’t really do what we wanted, so we just travelled all the way back to Accra and the next day we decided to go to movenpick and we went swimming and I had so much fun, like omg!!! I was so stressed I needed a break.
we also went to like a lot of eateries and had pancakes, waffles, strawberry milkshake (my love) and I actually thought I was going to burst but oh well…I was trying to get my weight back.
we also went to the beach, and we did the famous jump lol we got it  *at least we tried* and took pictures with the horses and it was so much fun tho.
So i actually finally got what I wanted… the amazing fun weekend and it was worth it.
And my friends made it super fun.
And trust me to bring fashion into this :D, I got my white swim suit from misguided and my dress from sheinside and the other one was from Aliexpress and I am so sorry my writing might be a bit rusty but will be btr soon 😀
More fashion blogpost coming soon.
love you guys
and Thanks to everyone that visited while I was away
XOXO

12 Comments

  1. Cassandra Ikegbune
    12 July 2015 / 06:03

    You definitely had a fun weekend!
    I seriously envy yall globe trotters though 😐

    http://www.cassiedaves.com

    • 12 July 2015 / 07:12

      Yea I did and it was fun 😀 lolll I wish..i needed a break

  2. Michelle Joseph
    14 July 2015 / 09:18

    Wow Accra looks beautiful! I really need to go there.

    Mich x
    howshes-seesit,blogspot.co.uk

    • 6 August 2015 / 05:45

      You should, its nice!! 🙂

  3. Chineze Anigbogu
    15 July 2015 / 18:14

    Fab photos. So much fun!

  4. En_kay Ede
    18 July 2015 / 15:31

    lucky you…Beautiful pictures

    Stylebyenkay.blogspot.com

    • 6 August 2015 / 05:45

      Lolll thank you love :*

  5. chioma ofomah
    17 August 2015 / 06:22

    Love your black dress

    • 28 August 2015 / 21:11

      Awwww 😀 yea it was so much fun tho lolll

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *